Kwalifikowany podpis elektroniczny to narzędzie do elektronicznego podpisywania dokumentów, które przede wszystkim pozwoli na jednoznaczną identyfikację osoby składającej e-podpis. Certyfikat wystawimy dla Ciebie szybko i bezpiecznie z możliwością dojazdu.

Potrzebujesz podpis elektroniczny, a może tylko odnowienie podpisu?
![]() Odnowienie certyfikatu |
Odnowienie certyfikatuCertyfikat ważny 1 rok 90 zł + 23% VAT Certyfikat ważny 2 lata 125 zł + 23% VAT Czytaj więcej.. |
![]() Zestaw standard |
Zestaw standardCertyfikat ważny 1 rok 230 zł + 23% VAT Certyfikat ważny 2 lata 275 zł + 23% VAT Czytaj więcej.. |
![]() Zestaw token |
Zestaw token
Certyfikat ważny 1 rok 240 zł + 23% VAT Certyfikat ważny 2 lata 285 zł + 23% VAT Czytaj więcej.. |
Odnowienie podpisu elektronicznego
- Posiadanie certyfikatu (Cencert, Certum, KIR i inne) do 6 miesięcy po okresie ważności, w związku z tym zachęcamy do wykonania tego jak najwcześniej.
- Kontakt z inspektorem, ponieważ wymagane jest potwierdzenie tożsamości osoby ubiegającej się o wydanie certyfikatu (dowód osobisty, paszport lub karta pobytu).
Zestaw zawiera
- Certyfikat podpisu elektronicznego
- Karta procesorowa
- PEM-HEART Signature
Certyfikat ważny 1 rok 90 zł + 23% VAT
Certyfikat ważny 2 lata 125zł + 23% VAT
umów spotkanieZestaw standard
- Kontakt z inspektorem, ponieważ wymagane jest potwierdzenie tożsamości osoby ubiegającej się o wydanie certyfikatu (dowód osobisty, paszport lub karta pobytu).
Zestaw zawiera
- Certyfikat podpisu elektronicznego
- Karta procesorowa
- Czytnik kart procesorowych
- PEM-HEART Signature
Certyfikat ważny 1 rok 230 zł + 23% VAT
Certyfikat ważny 2 lata 275 zł + 23% VAT
umów spotkanieZestaw token
- Kontakt z inspektorem, ponieważ wymagane jest potwierdzenie tożsamości osoby ubiegającej się o wydanie certyfikatu (dowód osobisty, paszport lub karta pobytu).
Zestaw zawiera
- Certyfikat podpisu elektronicznego
- Karta procesorowa
- Czytnik kart procesorowych (token)
- PEM-HEART Signature
Certyfikat ważny 1 rok 240 zł + 23% VAT
Certyfikat ważny 2 lata 285 zł + 23% VAT
umów spotkanieZestaw standard bez czytnika
- Kontakt z inspektorem, ponieważ wymagane jest potwierdzenie tożsamości osoby ubiegającej się o wydanie certyfikatu (dowód osobisty, paszport lub karta pobytu).
Zestaw zawiera
- Certyfikat podpisu elektronicznego
- Karta procesorowa
- PEM-HEART Signature
Certyfikat ważny 1 rok 190 zł + 23% VAT
Certyfikat ważny 2 lata 235 zł + 23% VAT
umów spotkanieZastosowanie podpisu elektronicznego w firmie
- Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) deklaracje w programie Płatnik.
- Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) dokumenty w zamówieniach publicznych.
- Jednolity Plik Kontrolny (JPK) dokumenty aplikacji JPK_VAT.
- Urzędy Administracji Publicznej (eKRS, e-GIODO, UKF) dokumentacja.
- Profil Kandydata na Kierowcę (portal OSK) aktualizacja danych.
- Generalny Inspektor Informacji Finansowej(GIIF) przesyłanie danych.
- Składać pozwy drogą elektroniczną do e-Sądu.
- Placówki Medyczne sporządzanie dokumentacji.
Najważniejsze pytania i odpowiedzi
Do wystawienia certyfikatu konieczne jest spotkanie z naszym inspektorem, umawianie odbywa się telefonicznie lub poprzez formularz w celu ustalenia miejsca oraz daty spotkania.
Po okazaniu dokumentu tożsamości i podpisaniu niezbędnych dokumentów wydawana jest karta (lub token) z e-podpisem. Kartę trzeba aktywować, przy użyciu pliku aktywacyjnego wysłanego na adres e-mail podany przy rejestracji.
Cała procedura trwa ok. 15 minut
Zmianę pinu można wykonać za pomocą oprogramowania PEM-HEART Signature lub Zarządca kart Encard . Trzeba znać aktualny kod PIN.
W programie PEM-HEART Signature należy wybrać polecenie
- Karta->Zmień PIN.
W programie Zarządca kart Encard – polecenie
- Zarządzanie PINami -> PIN do karty -> Zmień PIN.
Karta wydana przez inspektora jest nieaktywna, dlatego ważna jest aktywacja za pomocą kodu transportowego otrzymanego na adres e-mail podany przy rejestracji.
Aktywacja karty :
- instalacja programu PEM-HART Signature
- uruchomić program PEM-HEART Aktywacja, a następnie wskazać w programie plik z kodem transportowym.
Program PEM-HEART Aktywacja przeprowadzi proces aktywacji karty, odtąd karta będzie gotowa do użycia.
Przy aktywacji karty trzeba będzie nadać nowe kody PIN i PUK, w związku z tym zalecamy, aby wprowadzone kody PIN i PUK zapisać w bezpiecznym miejscu.